Politica de retur

Retragerea fără motiv

Suntem receptivi față de clinții noștri de aceea am elaborat un procedeu sigur și comod în cazul în care ați decis să vă retrageți din acordul de vânzare-cumpărare. 

Astfel vrem să vă aducem la cunoștință că Clientul poate să se retragă dintr-un acord fără a explica motivul, în termen de 14 zile din momentul achiziționării produselor.

Însă dacă este posibil vă rugăm să menționați din ce cauză renunțați la produs pentru a ne ajuta să îmbunătățim calitatea serviciilor noastre.

 

Important:

Sunt exceptate de la dreptul de returnare bunurile care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (de exemplu, produsele deschise sau alte bunuri care intră în contact direct cu pielea), stipulat în art. 16 lit. e al DIRECTIVEI 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 25 octombrie 2011

 

Lista produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar

1.        Articole de bijuterie (articole din metale preţioase, cu pietre scumpe, din metale preţioase şi montate cu pietre semipreţioase şi sintetice, pietre preţioase şlefuite).

2.        Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).

3.        Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate îngrijirii corpului).

4.        Articole de parfumerie şi cosmetică.

5.        Mărfuri textile (ţesături din bumbac şi tip bumbac, in şi tip in, lînă şi tip lînă, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.).

6.        Cabluri (conducte electrice, cabluri, şnururi).

7.        Materiale de construcţie şi de finisare, alte mărfuri comercializate la metraj (linoleum, peliculă, mochetă etc.).

8.        Produse şi materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile (veselă şi accesorii pentru servitul mesei şi bucătărie), ambalaje, articole pentru păstrarea şi transportarea alimentelor (canistre, bidoane, butelii, butoaie).

9.        Produse chimice de uz casnic, pesticide şi preparate agrochimice.

10.     Mobilă de menire socială (garnituri şi seturi).

11.     Autoturisme şi articole moto-velo, remorci şi agregate, mijloace mobile pentru mica mecanizare a lucrărilor agricole, nave pentru plimbări şi alte mijloace de transport naval de menire socială.

12.     Mărfuri tehnice complexe de uz casnic pentru care sînt stabilite termene de garanţie (aparate electrocasnice, aparate radioelectronice, aparate de calcul şi multiplicare, articole foto-chino, aparate de telefon (fixe şi mobile) şi de faximil, instrumente muzicale electrice, echipamente şi utilaje ce funcţionează cu gaze şi dispozitivele acestora).

13.     Articole pentru profilaxia şi tratamentul unor boli în condiţii de domiciliu (articole pentru ocrotirea sănătăţii publice şi pentru igienă din metal, cauciuc, textile şi alte materiale, instrumente, dispozitive şi aparate medicale, remedii pentru igiena cavităţii bucale, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor, preparate farmaceutice).

14.     Jucării.

 

Pentru a putea exercita dreptul de retragere, este suficient să ne comunicați decizia dumneavoastră de a vă retrage din acordul de cumpărare, în termenul mai sus menționat iar solicitarea dumneavoastră urmează a fi analizată și urmează să fiți informat referitor la decizia magazinului. Solicitarea dvs. o puteți face prin intermediul unei scrisori la adresa [email protected]md sau ne puteți suna la numărul de telefon  +373(22)843630

Returnarea produselor se face prin intermediul curierului, solicitat de către magazin pentru a fi posibilă urmărirea coletului până în momentul recepționării.

Clientul va fi considerat responsabil pentru orice reducere a valorii produselor, ca o consecință a manipulării acestora în alt mod decât cel necesar pentru a vă familiariza cu natura, proprietățile și funcționalitatea produsului.

Produsul urmează a fi returnat în ambalajul său original, intact, însoțit de formularul de retur, vezi aici. Produsele pot fi împachetate în cutia în care au fost expediate, în caz că aceasta nu a fost păstrată, puteți utiliza oricare altă cutie simplă potrivită în acest sens. 

 

Rambursare

 

Din moment ce ați predat coletul curierului respectând toate prevederile menționate mai sus și ați primit dovada de expediere, ne puteți contacta pentru a demara procesul de rambursare. Banii urmează a fi rambursați conform termenilor prevăzuți de legslație - 14 zile lucrătoare.

Modul de rambursare depinde de metoda de plată pentru care ați optat.

În cazul achitării prin intermediul platformei de plată online, rambursarea va avea loc la fel prin acest procedeu direct în contul dumneavoastră.

 

În cazul achitării prin ramburs, pentru rambursarea banilor va fi necesar să prestați datele bancare, mai exact IBAN (24 caractere) și codul SWIFT prin intermediul cărora banii vor fi returnați în cont.

 

Zilnic de la 7.55 la 20.05
Solicitați un apel
Coș(0)

Logare

Setați o nouă parolă

Noi vă sunăm înapoi!