Rimmel
- DEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpărăDEALCumpără36 of 79 produseMai multe produseRecenzii Rimmel
- Rimmel Stay Matte Long Lasting PowderPudră mată pentru fațăCra mai buna pudra in viata mea ❤️MMargarita★★★★★
Vizualizate recentRimmelCunoscut mai bine sub numele Rimmel London, Rimmel este un brand nativ britanic născut în secolul al XIX-lea. 1834 este considerat anul de fondare, atunci când tânărul Eugen Rimmel în vârstă de 14 ani și tatăl său au început început să progreseze în parfumerie.
Inovator în măiestria parfumurilor, acesta a prezentat lumii la un moment dat nu numai arome frumoase (ulterior lansând o carte despre ele), dar a devenit, de asemenea, creatorul unui remediu indispensabil astăzi - rimelul. Prima mascara din performanța sa a fost creată din praf de cărbune și vaselină.
Printre inovațiile marelui maestru, se poate distinge și rujul aromat (datorită ingeniozităţii și inspirației sale pentru frumos, toate produsele cosmetice dezvoltate de el au dobândit mirosuri), apa de gură și oțetul de toaletă, care s-au dovedit a nu fi altceva decât binecunoscută acum ca- apă de toaletă. După ce a adus o contribuție neobișnuit de importantă la dezvoltarea industriei cosmetice, Rimmel a murit în 1887. New York Times a publicat un necrolog, care, prin numele său, l-a botezat „Prințul parfumierilor”.Compania de azi
După moartea maestrului, activitatea sa a trecut din mână în mână, inițial sub stăpânirea fiilor săi, iar în anul 1966, compania a fost achiziționată de celebra asociație de cosmetice Coty, Inc., câștigând faimă și prestigiu de brand global modern și revoluționar.
PR-ul de succes și distinctiv, dintotdeauna a constituit avantajul companiei, chiar și pe timpul lui Eugene Rimmel, care își imprima propriile produse pe broșuri teatrale. Astăzi, campania publicitară a mărcii în mass-media nu se oprește și a dobândit formele dictate de epocă. De-a lungul anilor, imaginile produselor au fost reprezentate de doamne emitente precum: Kate Moss (model britanic); Georgia May Jagger (fiica solistului principal al grupului de cult Rolling Stones); Lily Cole (modelul cu față de păpușă); cântăreața Rita Ora, precum și de top-modelul Cara Delevingne. Demn de remarcat este faptul că toate acestea sunt de origine britanică, aducând astfel un omagiu frumos, fondatorului principal.Principiile de activitate
- NU-ȚI FIE FRICĂ SĂ EXPERIMENTEZI. “Pasiunea care se creează în interiorul tău pentru a o demonstra altora. Nu suntem aici pentru a vă defini stilul. Pur și simplu venim cu ceva nou, te ajutăm să găsești o cale spre imaginea ta. Fiecare nuanță, textură și linie este doar un test dacă îndrăznești să definești limitele frumuseții tale. Și apoi să treci peste aceste limite.”
- AI ÎNCREDERE ÎN TINE. “Exprimarea de sine. Asta te face să fii cine ești. Acesta este motivul pentru care ne place machiajul. El ne permite să fim cine vrem să fim.”
- STILUL LONDONEZ. “Promovăm exprimarea de sine din 1834. Londra a devenit scena acțiunilor noastre. Alianța perfectă. Londra își dictează propriile reguli. Culorile sale proprii.”
- GĂSEȘTE-ȚI CALEA. “Toată lumea are dreptul să își exprime individualitatea, dar facem o alegere în favoarea diferitelor produse cosmetice ca modalitate de a face acest lucru.”
Nevoia constantă de a extinde granițele a ajutat marca timp de mai bine de 100 de ani să fie unul dintre liderii inovațiilor în domeniul cosmeticelor, să creeze look-uri noi și să ofere tuturor instrumentele necesare pentru a experimenta cu imaginile.
Experimentează și tu, crează noi imagini și look-uri împreună cu produsele Rimmel, fii îndrăzneață și individuală, iar MAKEUP te va ajuta în asta. Plasează o comandă online, iar noi îți vom livra coletul în cel mai scurt timp direct la ușă.
Pentru prestarea serviciilor la cel mai înalt nivel și pentru obținerea ofertelor personalizate, avem nevoie de acordul dvs. pentru utilizarea datelor individuale. De fiecare dată când vizitați site-ul nostru web sau îl utilizați în continuare, acceptați automat prelucrarea datelor cu caracter personal. Folosim cookie-uri pe site-ul nostru. Unele dintre ele sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim site-ul, cât și experiența dvs. Modul în care puteți obiecta, precum și detaliile despre cookie-urile și urmărirea noastră, pot fi găsite în rubrica protecția datelor .