Lacoste
- HITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăCumpărăHITCumpărăDEALLacoste L.12.12 Rose Eau IntenseApă de toaletăPromoțieParfumuri, produse cosmetice și accesorii de la brandurile tale preferate la super prețuri. Prețurile pe site sunt indicate cu reduceri0★★★★★530 MDL816 MDLCumpărăCumpărăDEALLacoste Match Point CologneApă de toaletăPromoțieParfumuri, produse cosmetice și accesorii de la brandurile tale preferate la super prețuri. Prețurile pe site sunt indicate cu reduceri0★★★★★530 MDL816 MDLCumpărăNEWCumpărăHITAnunță disponibilitateaHITAnunță disponibilitateaHITAnunță disponibilitateaHITAnunță disponibilitateaHITAnunță disponibilitateaHITAnunță disponibilitateaAnunță disponibilitateaHITAnunță disponibilitateaAnunță disponibilitateaHITAnunță disponibilitateaAnunță disponibilitateaAnunță disponibilitateaAnunță disponibilitateaHITAnunță disponibilitateaAnunță disponibilitateaAnunță disponibilitateaLacoste Eau De L.12.12 Pour Elle MagneticApă de parfum (tester fără capac)0★★★★★nu este disponibil în stocAnunță disponibilitateaLacoste Eau De Lacoste L.12.12 Pour Elle French PanacheApă de toaletă0★★★★★nu este disponibil în stocAnunță disponibilitatea36 of 18 produseMai multe produseRecenzii LacosteVizualizate recentLacoste
Corelația perfectă dintre sport și modă
În anii treizeci ai secolului al XX-lea, renumitul jucător de tenis Rene Lacoste a decis să îmbunătățească designul hainelor sportive, punând bazele unei companii cu același nume. La scurt timp, după câteva deceniii, afacerea deschide o nouă direcție spre dezvoltare și anume producția de parfumuri. De-a lungul timpului brandul a lansat peste patruzeci de parfumuri, seria emblematică fiind prezentată și în magazinul online MAKEUP.
Prima linie cosmetică, dezvoltată în anii șaizeci, a apărut într-o ediție limitată în cadrul casei de modă Jean Patou, care din păcate nu a avut un succes triumfător. În anii optzeci, a format o viziune de dezvoltare comună, conform căreia Lacoste va crea parfumuri pentru personalitățile sportive active. Acest lucru a determinat conceptul lansării de debut - o bază lemnoasă elegantă combinată cu accente ușoare inerente compozițiilor fougere.
Istoria și evoluția brandului
Designerul și-a făcut debutul în 1926, când a participat la un campionat de tenis într-o cămașă albă cu mâneci scurte din colecția proprie. Atunci sportivii nu dispuneau de haine speciale de tenis potrivite pentru vremea caniculară, însă Rene a făcut o adevărată revoluție.
În 1927, căpitanul echipei naționale i-a promis lui Lacoste o servietă din piele de crocodil pentru obținerea locului întâi la Cupa Davis, iar în urma acestei întâmplări jucătorul de tenis a fost poreclit “crocodilul”. În curând, produsele marcii aveau drept logou un crocodil în miniatură.
La începutul afaceri, marca producea echipamente pentru sport. Din anul 1933, până în 1951, sortimentul mărcii era din tricouri albe ca zăpada. În 1963, fiul fondatorului, Bernard, a devenit șeful companiei. S-a dovedit a fi un om de afaceri de succes și a crescut vânzările la 300 de mii de unități pe an.
Lacoste: un clasic atemporal
Un nou capitol din istoria parfumurilor destinate femeilor a fost scris la sfârșitul anilor nouăzeci. Versatilitatea a devenit o trăsătură caracteristică a compozițiilor . Aromele elegante și în același timp echilibrate, completau perfect orice ținută și erau potrivite pentru orice ocazie. Favoritele mărcii în această direcție sunt parfumurile florale, fructate și lemnos-picante.
Colaborarea cu Christophe Lemaire, care a adus un design modern și creativ produselor tradiționale a sporit considerabil succesul brandului. În 2005, compania a vândut peste cincizeci de milioane de produse și a câștigat, de asemenea, o reputație excelentă în 100 de țări din întreaga lume. Sortimentul mărcii a fost completat cu încălțăminte practică și frumoasă, accesorii și serii de produse cosmetice. În 1984, primele parfumuri au apărut pe rafturile buticurilor Lacoste, care au primit imediat multe premii.
Astăzi, produsele renumitului brand sunt solicitate nu doar în rândul sportivilor, ci și în rândul oamenilor obișnuiți care duc un stil de viață activ.
Pentru prestarea serviciilor la cel mai înalt nivel și pentru obținerea ofertelor personalizate, avem nevoie de acordul dvs. pentru utilizarea datelor individuale. De fiecare dată când vizitați site-ul nostru web sau îl utilizați în continuare, acceptați automat prelucrarea datelor cu caracter personal. Folosim cookie-uri pe site-ul nostru. Unele dintre ele sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim site-ul, cât și experiența dvs. Modul în care puteți obiecta, precum și detaliile despre cookie-urile și urmărirea noastră, pot fi găsite în rubrica protecția datelor .